Lo primero que soy barcelonista, lo segundo que esta cancion su versión original me gustaba, lo tercero que esta me da asco!
la letra (esta en catalan pero se entiende bastante, si alguien no la entiende se la traduciré con gusto):
"En la terra humida escric / Barça estic boig per tu, / em passo els dies pendent del partit. / Com et puc estimar, / estigui a prop o lluny, / feliç i acabat boig per tu. / Sé molt bé que des d'aquest lloc / jo no puc fer cap gol per tu, / però en cada jugada hi veig / reflectida la teva llum. / T'animaré, / feliç i acabat boig per tu. / Quan comenci aquest partit, / les llàgrimes es perdran / entre la màgia / que viurem avui. / Em quedaré atrapat / ebri d'aquesta llum / feliç i acabat boig per tu. / Culer i català, més que un club".
Segun declaraciones de Laporta:
"La canción sonará antes de cada partido importante que juguemos en casa y queremos que el barcelonismo la sienta como suya"
Es como un intento de you'll never walk alone solo que deprimente y rebuscado! Se supone que se tienen que dar animos al equipo no hacerle llorar!!!
Es una versión de Pep Sala... encargada por laporta supongo...
Como barcelonista esto me da verguenza...
En fin.... a donde vamos a llegar.... esto me recuerda: (barça si! laporta no!)